کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9162 | مشاهده و دانلود: 735484591 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/08 | اعضاء: 316310 | نظرات: 37884
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
 شهادت حضرت حمزه سیدالشهدا و وفات حضرت عبدالعظیم حسنی علیهما السلام تسلیت باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

ذخیره 330 ترابایت داده در یک کف دست

در یکی دوسال اخیر کارشناسان و متخصصین صنعت "ذخیره‌ سازی دیتا" همواره درحال فعالیت و آزمایش برخی مواد عجیب و غریب بوده‌اند. سونی اعلام کرده که با همکاری با تیمی از متخصصین مرکز تحقیقاتی شرکت آی‌بی‌ام در زوریخ موفق به ساخت یک نوار مغناطیسی جدید شده که قادر است 330 ترابایت دیتا را در یک کارتریج به‌اندازه کف دست ذخیره کند. در گذشته همین مقدار کارتریج می‌توانست تنها 15 ترابایت دیتا را در خود جای دهد.


برای مثال، این حجم از حافظه برای نگهداری 3.379 نسخه از تمامی اسناد موجود در وبسایت ویکیپدیا کافی است. همانطور که حدث می‌زدید کاربرد این نوع کارتریج برای کاربران خانگی نیست و درصورت تولید، بیشتر در سرورها و مراکز داده بزرگ به‌کارگرفته خواهد شد.

این نوار مغناطیسی جدید می‌تواند در هر اینچ مربع حدود 201 گیگابایت دیتا را ذخیره کند که این ظرفیت بیش از 20 برابر ظرفیت حافظه‌های داخلی امروزی است. برای رسیدن به چنین ظرفیتی، تیم تحقیقاتی روشی جدید برای کاهش فاصله بین نوار مغناطیس و سر مغناطیسی (Magnetic Head) ابداع کرده و همچنین با به‌کارگیری یک نوع ماده روان‌کننده، حرکت آرام و همچنین سرعت خواندن و انتقال داده‌ها را تا حدودی افزایش داده است.

برای افزایش طول و ظرفیت این نوارها، دیتاها به شکل مرتب و در لایه‌های مختلفی از ذرات نانو نگهداری می‌شوند. مرکز تحقیقاتی آی‌بی‌ام گفته که این موفقیت یعنی امکان توسعه ظرفیت حافظه داخلی دستگاه‌ها در آینده با سرعت خیلی بیشتری انجام خواهد گرفت. از آنجایی که نیاز به دستگاه‌های مجهز به فضای ذخیره‌سازی با ظرفیت بالا هر روز افزایش پیدا می‌کند، مطمئنا در چند سال آینده شاهد نوآوری‌های متعددی در این زمینه خواهیم بود.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 38202 گروه خبری: اخبار سخت افزار منبع خبر: آی تی ایران تاریخ خبر: 1396/05/14 تعداد مشاهده: 2591
کلید واژه ها: , , , ,
سافت گذر
نظرات بینندگان

کرامت سلیمی 1396/05/16 22:35
با سلام و عرض ادب و احترام

مقاله موجود در یکی از لینکهای زیر را به دلخواه مطالعه کنید

می تواند برایتان جالب باشد



yon.ir/G6gqg


http://islamtimes.org/fa/doc/article/620108/



http://islamtimes.org/fa/doc/article/633330/


موفق باشید